האם מומלץ לצאת לחופשה עם תינוק בגיל שלושה וחצי חודשים?

חברים של בעלי סגרו חמישי עד שבת של סוכות במלון בים המלח עם הילדים שלהם. התינוק שלי יהיה בתאריך הזה בן שלושה וחצי חודשים. האם לא מומלץ לצאת עם תינוק בגיל הזה לחופשה? זה קשוח? מישהי שיצאה עם תינוק בגיל הזה לחופשה?
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 20:37
זה הכי מהנה שיש לפחות לדעתי זה יותר כיף שהןא יהיה איתך מאשר שתשאירי אותו אצל מישהו וכל הזמן תדאגי לו. אומרת את זה בתור אמא שהתינוק שלה לא הכי רגוע ולא ישן כל כך וזה בסדר אבל משם צומחות החוייות הכי מהנות❤️
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:00
גיל מושלם תיקחי איתך בלי להסס
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 01:41
גיל מושלם אחותיייי הם ממש נוחים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 05:48
חודש הבא הבן שלי יהיה בן 3 חודשים ויש לנו שבוע של חופשה שבועיים אחרי כשהוא יהיה בן 3.5 חודשים יש לנו עוד חופשה של שבוע

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך