למה נשים נגד זירוז לידה? כל מה שצריך לדעת

היי בנות , למה אתם נגד זירוז לידה? אני לידה ראשונה לא מבינה בזה בקושי
💬6 תגובות

תגובות (6)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 20:22
כי זה כואב אין כמו טבעי אני 2 לידות טבעי ללא אפידורל שהצירים באים הם באים לא צריך זירוזים זה כאבים מטורפים לא כמו צירים טבעיים לידה קלה ידיים מלאות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 20:59
כי ילד יוצא לכולם כשהוא מוכן. למה להוציא לפני אם אין צורך רפואי?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:12
כי זה גורם ללידה הרבה הרבה יותר ארוכה. יכולה להמשך יותר מיום ואז היולדת כבר מותשת וזה יכול לגרום לקיסרי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:33
הבנתי שהזירוזים כואבים, שזה לוקח יותר זמן. אם אפשר כשהילד והגוף מוכנים, עדיף.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:48
אני חושבת שלידה צריכה להגיע מעצמה.. ילד יוצא כשהוא מוכן. אלא אם יש הצדקה רפואית- אני למשל כן ילדתי עם זירוז אבל בגלל שהייתי עם סכרת היריון והיה צריך ליילד בשבוע 38
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:51
כי זה לא טבעי אבל אם ממליצים (הרופאים) אז חד משמעית לקחת אני ב׳ה ששמעתי לרופאים כי הילד שלי היה במצוקה

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך