טיפים ללידה ללא אפידורל - איך מתמודדים עם הצירים?

היוש אני שבוע 36 וגיליתי ממש לאחרונה שיש קשר בין בעיית הקרישיות שלי בדם לבין עניין לקיחת האפידורל כלומר שלא אוכל לקחת אפידורל בעקבות זאת, ממש לא תכננתי על לידה ללא אפידורל אז אשמח לטיפים מנשים שעברו כבר לידה ללא אפידורל, איך התמודדתן עם הצירים והכאבים? המועד שלי מתקרב ואשמח לכל הטיפים שיש לכן
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:07
גז צחוק תבקשי מההתחלה ותנשפי כל הזמן כל ציר את לא תרגישי כלום
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 22:07
גז צחוק או טשטוש דרך הוריד