אינדוקציה או גז: איזה כיריים כדאי לקנות לדירה חדשה?

דירה חדשה איזה כיריים ממליצות לקנות? אינדוקציה או גז עם להבות אשמח למענה מה דעתכן?
💬13 תגובות

תגובות (13)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 19:20
היה לי גז ועכשיו אינדוקציה וחד משמעית אינדוקציה אבל תלת פאזי ולהשקיע בכיריים גמישות שאת יכולה לשים גם סיר גדול
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 19:31
אם את שומרת שבת וחגים, עדיף גז עם להבות כדי שתוכלי להעביר מאש לאש, מה גם שאני שומעת לא מעט שבבישול על גז האוכל יוצא יותר טעים ומתחמם יותר טוב
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 19:50
אינדוקציה הכי נוח
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 19:57
יש לי אינדוקציה והאוכל יוצא טעים וזה הכי קל לנקות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 20:12
אגב מה שכן ממליצה להחזיק גזייה בבית למקרה שתהיה הפסקת חשמל שלא תתקעי. זה סופר נדיר אבל הייתה לנו תקלה אזורית שלא היה חשמל איזה 4 שעות ותכלס לא הייתי חריכה לבשל אבל חשבתי לעצמי שאם הייתי צריכה אז הייתי בבעיה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 20:31
גז
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 20:51
בעיניי אין על גז אמיתי אבל תלוי כמה את אוהבת לנקות 😃
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:03
מבחינת טעם גז מבחינת ניקון זה מינוס רציני אינקודצה פחות טעים אבל ניקוי מושלם סיון צודקת אבל צריך להחזיק גיזה בבית גם לי נפל החשמל ולא היה לי גם מים לתמ״ל חמים ולא היה לי איך לחמם

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות