יקיצות לילה אקראיות בבן 5 חודשים – בכי מתוך שינה

בן 5 חודשים ישן טוב בלילות עד לקראת סוף משבר של ה4 חודש כבר שבועיים בערך שיש לו יקיצות אקראיות בהן הוא בוכה, אבל זה מתוך שינה, הוא אפילו לא מתעורר. כשמרימים אותו הוא מפסיק וחוזר לישון (הוא ישן מלכחתילה, אפילו לא פקח עיניים) הוא ישן טוב ולא מגיע ללילה באובר עייפות אני חושבת שזה בגלל שהוא לא מצליח לחבר מחזור שינה (קרה עכשיו וישן שעתיים ועשרים. לפעמים קורה לו כל שעה ב3 הראשונות של הלילה), או שאולי מתחיל שיניים (אין אדום או לבן, אבל הוא לןעס באגרסיביות כל הזמן דברים, ואם אין נשכן הוא לועס את השפה התחתונה שלו כאילו מגרד לו) מתסכל אותי כי הגוף שלי כבר התרגל לא להירדם לפני 1-2 בלילה שזה מתי שהוא קם לאכול. אחת לחודש ישן לילה רצוף וכשזה קרה שבוע שעבר לא הצלחתי להנות מזה. אגיד שאם לא להסתכל על הבכי, הוא הולך לישון 19:30-20:00, קם לאכול ב1:30-2:00 וממשיך לישון עד 5:30-6:30 ושם זה כבר בוקר טוב
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 19:41
מאמוש נשמע ממש טבעי לתינוק בגיל שלו זה באמת יכול להיות מאוד מתסכל דברים משתנים מאוד מהר בשנה הראשונה וזה לא פשוט חיבוק גדול תהיי חזקה תבקשי מלא יזרה עזרה