בדיקת בטא חיובית בהריון מוקדם - האם היעדר תסמינים מדאיג?

בנות בדיקת בטט חיובית 64 ואז אחרי ימיים 130 עכשיו שבוע 4+6 ומרגישה פצצה !!! לא עייפה לא בחילות לא כלום!!! ואני בלחץ כי בהריון הקודם היה לי היפרמזיס למי שיודע מזה זה הקאות יתר וסבלתי מההתחלה ביקשתי מהרופא שוב בדיקת בטא אני בלחץ 😭
💬0 תגובות

תגובות (0)

אין תגובות עדיין

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך