משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 18:10
בנות בדיקת בטט חיובית 64 ואז אחרי ימיים 130
עכשיו שבוע 4+6
ומרגישה פצצה !!! לא עייפה לא בחילות לא כלום!!!
ואני בלחץ כי בהריון הקודם היה לי היפרמזיס למי שיודע מזה זה הקאות יתר וסבלתי מההתחלה ביקשתי מהרופא שוב בדיקת בטא אני בלחץ 😭
💬0 תגובות