האם לגיטימי לבקש מבעל לעבוד פחות שעות בזמן הריון?

בנות לגיטימי לבקש מבעלי שיעבוד פחות שעות ביום כי קשה לי? אני בהריון עם תינוק בן תשעה חודשים בבית.. ביקשתי ממנו להפחית משמרות תחשבו שהוא עושה כפולה כל יום משש וחצי בבוקר עד 00:00 בלילה.. כפרה עליו זה קשה מאוד וגאה בו פשוט אנחנו גם רוצים אותו בבית
💬20 תגובות

תגובות (20)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 18:12
לא לגיטימי שלא דרשת את זה ממנו עד היום
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 18:13
ברור שלגיטימי ❤️❤️❤️❤️ זו המשפחה שלכם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 18:16
אגב אין לי עזרה פה ושם מחמתי או אבא שלי לכמה שעות בודדות אבל באופן כללי אין לי עזרה בשום צורה . אני מנסה להיות האישה הזו שמגדלת את הילדים לבד (כמו שהיה נהוג פעם) אבל קשהההה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 18:32
כל עוד המצב הכלכלי מאפשר ולא יחסר מכם דברים בסיסיים תבקשי ומהר ויפה שעה אחת קודם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 18:40
אחותו מעודדת אותו לעבוד קשה כי ככה בעלה עובד, בקושי בבית בקושי רואה את הילדים והיא רואה בזה ערך עליון. שכל הכבוד לו וכו׳ אבל לא לכולם מתאים הקונספט הזה.. להבדיל אימא שלו דואגת לי ואומרת לי שיהיה לי קשה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 18:41
אדבר איתו היום שיבקש להשתבץ לארבע משמרות גג בשבוע וכפולה אולי פעם בשבועיים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 18:57
יואווו איזה קשוחח זה איך זה היה נראה לכם הגיוני עד היום שהוא עובד ככה??
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 19:13
וואוו מתי הוא מספיק לאכול ולישון? נורא קשוח גם בלי קשר להריון הוא רואה את הילד בכלל? ברור שלגיטימי שתבקשי בכללי עדיף לו להוריד כדי שלא ישחק ויהיה חולה כשיהיה מבוגר

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך