משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 18:10
בנות לגיטימי לבקש מבעלי שיעבוד פחות שעות ביום כי קשה לי? אני בהריון עם תינוק בן תשעה חודשים בבית.. ביקשתי ממנו להפחית משמרות תחשבו שהוא עושה כפולה כל יום משש וחצי בבוקר עד 00:00 בלילה.. כפרה עליו זה קשה מאוד וגאה בו פשוט אנחנו גם רוצים אותו בבית
💬20 תגובות