יעוץ גנטי לפני מי שפיר באסותא – איך זה עובד?

חייבת עזרה 🙏 קבעתי תור לאסותא למי שפיר והרופאת נשים שלי התקשרה היום ואמר לי לקבוע גם ליעוץ גנטי לפני המי שפיר היא אמרה לי לשאול אם הם עושים את זה באותו יום מישהי יודעת מה הפרוצדורה? האם זה כבר עם התור ביחד ? או שצריך לקבוע בניפרד ולשלם בניפרד? תודה לעונות
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 17:55
אמנם לא עשיתי מי שפיר.אבל עשיתי סיסי שיליה שזה אותו רעיון זה שני תורים נפרדים לגמרי צריך להגיע למי שפיר רק לאחר התור אצל הגנטיקאית❤️
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 17:55
את יכולה להוציא התחייבות מהקופה לייעוץ
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 20:33
אם אני לא טועה פשוט התקשרו אליי ושאלו שאלות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

רוצה לשתף אותכן במשו מרגש מנקודת מבט שלי כאמא לתינוקת עם נכות. משתפת בסיטואציה שקרתה היום יצאנו מהגן של הילדים ואיתי (הגדול שלי בן ה5)ראה ילדה בכסא גלגלים ואמר לבני דודים שלו יואו תראה איזה מצחיק ילדה גדולה בעגלה(בעיניים שלו זה היה עגלה) אמרתי לו איתיוש כנס לאוטו אמא תסביר לך משו אמרתי לו אתה יודע מזה הדבר הזה ?הוא התעניין ישר.אמרתי לו זה לא עגלה זה כסא גלגלים בגלל שהיא לא יכולה ללכת אולי נשבר לה הרגל או שהשם עשה שהיא לא תוכל ללכת.אז יש לה כסא שהשם ברא בשביל שהיא תוכל ליסוע איתו.ואז אמרתי לו נכון טליה שלנו.שהיא תגדל אולי היא לא תוכל ללכת ויהיה לה גם כסא כזה.אתה תרצה שהחברים שלך יצחקו עליה? הוא ישר התרצן ואמר לאא בקול נחרץ .ואני נמסתייי באותו רגע הבנתי שוב שזכיתי בילד נשמה💖💖💖הסברתי לו שיש אנשים/ילדים וכו שככה השם ברא אותם שהרגל שלהם חולה והם ךא מצליחים לעמוד ואיזה טוב שהשם ברא לנו את הכסא שיעזור להם טליה המלאכית שלנו בת 9 חודשים עם התפתחות של ניו בורן אבל אין אחד שלא מתאהב בה.וככה גם האחים שלה בני ב5 וה3 וחצי אוהבים אותה ולא מתביישים בה אפילו לא לרגע וזה החינוך שהייתי רוצה שכל אחד ואחת יחנכו את הילד שלהם.לאהוב כל אחד💜💜💜💜
💬16 תגובות❤️20 אהבה👍17 לייקים😢1 עצב