באיזה הזרעה נקלטתן?

באיזה הזרעה נקלטתן
💬5 תגובות

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 17:56
עשיתי פעם 1 לא נקלטתי ואחרי זה ישר עשיתי ivf וישר נקלטתי טלוי מה הבעיה ואצל מי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 18:01
רביעית אבל השתיים הראשונות היו בלי הורמונים בכלל
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 18:47
רביעית
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 19:24
עשיתי 2 ולא נקלטתי ובשלישית כשבאתי להזרעה ראו שיש לי 15 ביציות במקום אחת אז למחורת עברתי שאיבה ובהחזרה הראשונה נקלטתי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 20:42
הריון ראשון עם הורמונים בהזרעה ראשונה. הריון שני עם הורמונים בכל סבב בהזרעה חמישית, ב"ה מצפה לתאומים🙏🏼🪬

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך