האם דיכאון אחרי לידה קשור בהכרח לתינוק?

דיכאון אחרי לידה קשור בהכרח לתינוק? אני חודש וקצת אחרי לידה, מרגישה עצובה, אין סיבה. אני פשוט מדוכדכת.. אבל רוצה להיות עם התינוקת בכל רגע נתון
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 17:39
לא קשור לתינוקת. זה הורמונים, זה הגיוני וקורה. מומלץ לספר לרופא/טיפת חלב שיפנו אותך לטיפול.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 20:44
אין בכלל קשר לתינוקת. זה תהליך ומסע וחתיכת שוק הורמונלי שאת לא צריכה לעבור לבד! מניסיון תפני בהקדם לעזרה מקצועית, זה רק יעזור לך ולמשפחה שלך לעבור את זה ולהנות מהבייבי. מזל טוב ובהצלחה ❤️🙏🏼
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:55
ממש לא קשור לתינוק, זה יכול להיות קשור ללידה עצמה אבל בעיקר עניין של הורמונים והסתגלות שלך ושל הגוף.. אגב, רוב הנשים מרגישות דכדוך אחרי לידה וזה לא בהכרח דיכאון של ממש. ממליצה לך להיפגש לשיחה או שתיים עם איש/ת מקצוע זה יכול ממש לשפר את המצב