משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 16:46
יש פה במקרה סוכנת נסיעות???? אני לא מצליחה לעשות צ׳אק אין אונליין ואני לא יודעת אם זה קשור לתוקף. (הדרכון מעל שלושה חודשים אבל פחות מחצי שנה) כתוב בצ׳אק אין שחייב חצי שנה לפחות תוקף. אבל השאלה אם זאת רק בעיה בצ׳אק אין אונליין או שזאת בעיה בתוקף ולא יתנו לי לעלות למטוס.
אני יודעת שכניסה ליוון אפשר תוקף של שלושה חודשים ושלי תוקף של חמישה חודשים.
אני יכולה לבוא לעשות צ׳אק אין רגיל בדלפק? או שאני צריכה לחדש דרכון?
הטיסה מחר!! ממש אשמח לעזרה!!
💬2 תגובות