משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 15:03
יש לי ילדה בת שנתיים והיא עדיין לוקחת מוצץ וכולם אומרים לי שזה לא טוב לשיניים זה מוציא לה את השיניים לבחוץ
אני לא מצליחה להגמיל אותה מהמוצץ
היא נגמילה מהטיטול כבר חודשים בלי טיטול רק נשאר לי מוצץ ניסיתי איתה כל הדרכים מה אפשר לעשות
💬6 תגובות