איך להגמיל ילדה בת שנתיים ממוצץ?

יש לי ילדה בת שנתיים והיא עדיין לוקחת מוצץ וכולם אומרים לי שזה לא טוב לשיניים זה מוציא לה את השיניים לבחוץ אני לא מצליחה להגמיל אותה מהמוצץ היא נגמילה מהטיטול כבר חודשים בלי טיטול רק נשאר לי מוצץ ניסיתי איתה כל הדרכים מה אפשר לעשות
💬6 תגובות

תגובות (6)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 15:09
תנסי עד שהיא נגמלת להשאיר אותה עם מוצצים קטנים שמתאימים לגיל צעיר יותר ואז זה פחות משפיע על הלסת והשיניים כי זה קטן ביחס לפה שלהם הילדה שלי בת שנתיים ואני נותנת לה מוצצים שמתאימים לגיל שנה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 17:15
אני הורדתי לבן שלי מוצץ ביום יום רק בשינה הוא מקבל וגם זה יגמל בקרוב ואז ככה יותא קל
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 17:54
הבן שלי הקטן בן שנה ו7 מוצץ רק ליפני השינה ואחר כך זורק. ביום יום בלי מוצץ. אם הגדולה פשוט היא לא הייתה לוקחת במהלך היום גם רק בלילה ואז באיזשהו שלב התחלתי לזרוק אותם בלי שהיא שמה לב
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 20:01
לבן שלי השיניים יצאו החוצה בגלל המוצץ, זה היה ממש ניכר לעין. אני גומלת את הילדים ממוצץ ביומולדת גיל 3. הולכים לסבתא ותולים את המוצץ על העץ אפשר גם להפריח בלון הליום לשמיים עם המוצץ קשור. אומרת לילד שעכשיו הוא כבר גדול ולא מתאים מוצץ. וזהו, פשוט אין מוצץ וגם אם קצת קשה אין בבית וככה לא מתפתים לתת. עשיתי לכל הילדים שלי ובאותו יום לפני השינה אמרו לי שרוצים מוצץ, אז הזכרתי, אבל אנחנו כבר גדולים.. לאבא ואמא אין מוצץ, עכשיו אתה גדול כמונו.. ולגבי השיניים רק אצל הילד הזה הם יצאו החוצה לשאר לא. אבל אין לי מושג איך , הם התיישרו לבד , פתאום אחרי שנה ככה קלטתי הם כבר לא בחוץ בצורת קשת, הן ישרות ונסגרות טוב. בהצלחה