דימום קל לאחר קיום יחסים - האם כדאי לפנות לרופא?

לאחר קיום יחסים דימום קל, הייתן עולות למוקד? מרגיש לי מיותר
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 15:36
איזה שבוע את בדיוק?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 15:38
כל דימום צריך לבדוק
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:33
כן הייתי בודקת. אולי שיליה נמוכה וקיום יחסי מין עלולים לעשות נזק, וצריך לוודא מה קורה עכשיו. התעלמוצ יכולה לדרדר..