איך מגישים בקשה לתמ"ת למעון או משפחתון?

שאלה בנושא תמ"ת אני רוצה לרשום את הילד שלי שיהיה בספטמבר בגיל 1.9 למעון או משפחתון, יש לכן מושג איך זה עובד? אפשר להגיש עכשיו בקשה לדרגה? אני מכניסה 3000 בערך ובעלי מכניס 12000 בערך. ובכלל אפשרי לבדוק על זה עכשיו או שזה מאוחר?
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 14:14
יש סימולטור דרגה באינטרנט
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 14:17
ההרשמה נסגרה כבר,זה רק על בסיס מקום פנוי..עניין של מזל