דימום בשבוע 9 ואין דופק - האם לפנות למיון עכשיו או מחר?

שבוע 9, היה לי דימום בניגוב היום ועכשיו הייתי בבדיקה אצל רופא ואין דופק. שלח למיון האם זה משנה אם אלך עכשיו או מחר בבוקר?
💬7 תגובות❤️1 אהבה

תגובות (7)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 13:59
בגדול לא
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 14:02
חיבוק אהובה עדיף ללכת ולגמור עם זה