האם מותר לתת מים לתינוק בן חצי שנה שמתחיל טעימות?

תינוק בן חצי שנה התחלנו טעימות מותר להביא מים לתינוק?
💬5 תגובות

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 10:23
בטח
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 10:25
כן ואפילו רצוי. לא בקבוק שלם רק כמה לגימות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 10:40
כן ברור
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 11:08
לפי מה שאמרו לי בטיפת חלב מים זה רק מהשלב שהוא מתחיל לאכול ממש מוצקים וגם אז רק מים רתוחים שהתקררו ..
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 12:27
עד גיל שנה מים מורתחים שהתקררו

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך