שק הריון ללא עובר ודופק - האם זה הריון לא תקין?

מחזור אחרון 5/5 . לפי הספר אני שבוע 7. בטא נהדרת. יש שק הריון וחלמון . אין עובר ודופק כבר מעל שבוע.. משערים אולי הריון צעיר עקב ביוץ מאוחר. אבל העניין שהשק לא גדל מאז גם. הרופאה חושבת הריון לא תקין. היא כמעט בטוחה. אמרה להגיע שבא הבא הזדמנות אחרונה לפני גרידה. מישהי חוותה את זה ?
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 10:41
תחכי אולי זה ביוץ מאוחר. אל תספידי כלום עדיין הכל אפשרי הרבה תפילותתת🩷🩷 תעדכניי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 10:43
כן פשוט מטריד אותה שהשק לא גדל. זה היה אמור לגדול.