שק הריון ללא עובר ודופק - האם זה הריון לא תקין?

מחזור אחרון 5/5 . לפי הספר אני שבוע 7. בטא נהדרת. יש שק הריון וחלמון . אין עובר ודופק כבר מעל שבוע.. משערים אולי הריון צעיר עקב ביוץ מאוחר. אבל העניין שהשק לא גדל מאז גם. הרופאה חושבת הריון לא תקין. היא כמעט בטוחה. אמרה להגיע שבא הבא הזדמנות אחרונה לפני גרידה. מישהי חוותה את זה ?
💬6 תגובות

תגובות (6)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 11:06
שבוע 7 זה עוד מוקדם אצלי ראו יותר מאוחר ואמרו שהיה ביוץ מאוחר
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 13:29
כמה הבטא הייתה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 14:11
היה לי ככה בדיוקקקק.. ורק בשבוע 8 ראו דופק)ואז הצעירו לי את ההריון וכו(
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 14:21
בטא 1870 כבר היו אמורים לראות שק .. אכן נשמע כמו הריון לא תקין תשללו הריון חוץ ריחמי