האם צריך לשלם דמי ביטוח לאומי בהארכת חופשת לידה מעל 3.5 חודשים?

בנות שהאריכו את חופשת הלידה אחרי 3.5 חודשים לחצי שנה או יותר הייתן צריכות לשלם אחרי 3.5 חודשים דמי ביטוח לאומי?
💬5 תגובות

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 09:13
אם את נשואה ובעלך משלם את לא אמורה לשלם גם אם בכללי את לא עובדת בכלל
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 09:14
כן הוא משלם , מוזר ששלחו לי חוב🤦🏻‍♀️
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 09:31
אני כבר חמש וחצי שנים בבית מילד לילד, חוץ מחצי שנה שעבדתי באמצע. לא משלמת ביטוח לאומי. נשים נשואות בישראל לא אמורות לשלם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 12:01
לא משלמת. בבית כבר 5 שנים כמעט עם 2 קטנים.