בשבוע 15 חזרו בחילות ואין תאבון - מה עושים?

מרגישה מרומה נכנסתי לשבוע 15 ובחילות חזרו וגם אין תאבון מה עושים 😵‍💫
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 09:14
מבינה ממש היה לי ככה גם אבל כן התחיל להשתפר לקראת סוף 16 עוד לא עבר לי לגמרי אבל כן סביל וכן מדי פעם! עכשיו אני 19 עוד שניה כבל למקרי חירום יש לי פארמין/ זופרן סיוט
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 11:55
לי עזר מסטיק מנטה חריף ובקבוק נירוסטה שומר קור מפוצץ קרח ומים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 11:55
שוקולד רק מגדיל בחילות לדעתי