למה התינוק נרגע אצל כולם חוץ ממני? איך מתמודדות עם זה?

התינוקי נרגע רק אצל אימא או אבא שלי, קם אוכל גרעפס נרדם (20-30 דקות) אצלי יכול לקחת שלוש שעות. לא נוח לו באף תנוחה אצלי, לא מצליחה להוציא לו גרעפס, אז הוא גם פולט, בוכה ולא רגוע מתי לומדים להיות אימא טובה😞
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 09:01
את תמיד אמא טובה, הכי טובה שיכולה להיות בשבילו וזה קורה הרבה שאצל אמא נרדמים פחות טוב.. יש כל מיני שיטות להוציא גרפסים לכאלה שקשה להם יותר כל מיני תנוחות תחפשי באינטרנט, אצלי עובד ממש טוב "להושיב" אותו עם הפנים אליי ולסובב אותו סיבובים מאוד עדינים זה עוזר לגרפס לעלות למעלה.. לגביי השינה לא להפסיק לנסות עד שתתפסי את התנוחה שהוא אוהב תנסי לחקות את הצעדים שההורים שלך עושים.. קחי גם בחשבון שאם את לחוצה או בסטרס מהמצב הזה אז הוא מרגיש וזה גם משהו שמקשה על ההרדמה שלו ותנסי אולי גם להיעזר במנשא.. לגביי הפליטות- אצל ההורים שלך הוא גם פולט? או רק כשאת לא מצליחה להוציא גרפס?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 09:16
ההורים שלך משרים עליו בטחון את אולי משרה לחץ כי את לא בטוחה בעצמך תהי בטוחה בעצמך את אמא שלו ואת תמצאי את הדרך אל תכנסי ללחץ גם אם לוקח זמן ואל תוותרי