משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 08:52
התינוקי נרגע רק אצל אימא או אבא שלי, קם אוכל גרעפס נרדם (20-30 דקות)
אצלי יכול לקחת שלוש שעות. לא נוח לו באף תנוחה אצלי, לא מצליחה להוציא לו גרעפס, אז הוא גם פולט, בוכה ולא רגוע
מתי לומדים להיות אימא טובה😞
💬2 תגובות