משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 08:36
בעלי לא רוצה ללכת לטיפול זוגי ואני כבר דיברתי איתו החודש על מקרה שעשה לי שהיה השיא ישבתי דיברתי איתו ובכיתי לו שאני לא רואה את עצמי איתו ושירד לי ממנו סיפרתי לו את כל האמת מה שאני מרגישה , הוא אומר לי זה בגלל ההריון את הורמונלית וגם מה עומס עם הילד בבית ניסה להקטין את זה ואני אמרתי לו שאני תקופה ארוכה מאוד במחשבות על העתיד שלנו הוא לא ממש עוזר לי וממשיך בשגרה שלו מבלי להתעניין ולהתעסק במה שיש לו בבית.. והוא הבטיח שיעשה שינוי רק שלא נתגרש כי לא יתן לזה לקרות והחלטתי לשים בצד את הכעס ואמר לי גם שלא יקרה שנתגרש הצעתי לו טיפול זוגי ואמר בחיים לא אלך שזה פדיחות וכל מיני כאלה
ואני עייפה מהזוגיות הזאת אני נטו לבד מרגישה חד הורית (לא מזלזלת כי כן יש פה בן זוג אבל באמת מרגיש לי לבד) אני לא יודעת מה לעשות כמה פעמים עולות לי מחשבות לקחת את הילד וללכת אבל אין לי לאן להורים שלי אין מקום לישון שם
אין לי פשוט אין לי חלופה אחרת
כבר חשבתי ללכת עם הילד למלון לילה רק לא להיות בבית אבל ירדתי מזה אני לא יכולה לחיות ככה עוד
💬5 תגובות❤️1 אהבה👍1 לייקים