בעלי מסרב לטיפול זוגי - מה עושים כשהוא לא רוצה לשתף פעולה?

בעלי לא רוצה ללכת לטיפול זוגי ואני כבר דיברתי איתו החודש על מקרה שעשה לי שהיה השיא ישבתי דיברתי איתו ובכיתי לו שאני לא רואה את עצמי איתו ושירד לי ממנו סיפרתי לו את כל האמת מה שאני מרגישה , הוא אומר לי זה בגלל ההריון את הורמונלית וגם מה עומס עם הילד בבית ניסה להקטין את זה ואני אמרתי לו שאני תקופה ארוכה מאוד במחשבות על העתיד שלנו הוא לא ממש עוזר לי וממשיך בשגרה שלו מבלי להתעניין ולהתעסק במה שיש לו בבית.. והוא הבטיח שיעשה שינוי רק שלא נתגרש כי לא יתן לזה לקרות והחלטתי לשים בצד את הכעס ואמר לי גם שלא יקרה שנתגרש הצעתי לו טיפול זוגי ואמר בחיים לא אלך שזה פדיחות וכל מיני כאלה ואני עייפה מהזוגיות הזאת אני נטו לבד מרגישה חד הורית (לא מזלזלת כי כן יש פה בן זוג אבל באמת מרגיש לי לבד) אני לא יודעת מה לעשות כמה פעמים עולות לי מחשבות לקחת את הילד וללכת אבל אין לי לאן להורים שלי אין מקום לישון שם אין לי פשוט אין לי חלופה אחרת כבר חשבתי ללכת עם הילד למלון לילה רק לא להיות בבית אבל ירדתי מזה אני לא יכולה לחיות ככה עוד
💬5 תגובות❤️1 אהבה👍1 לייקים

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 08:49
אהובה חיבוק חזק לעיתים מרגישה כמוך תהיי חזקה בסוף יקרה מה שצריך לקרות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 09:08
שולחת לך חיבוק ענק!!! את נשמעת לי בחורה חכמה ואינטליגנטית, מי כמוך מכירה את בעלך ויודעת לדבר אליו ובסוף תצליחי להגיע איתו לטיפול וזה משנה חיים מניסיון!!! הגישה אצלי כשבעלי פחות רצה היתה להציג את זה כהוא ה״מושלם״ ואני הלא בסדר ואני זאת שצריכה עזרה ואני מבקשת שיבוא איתי בשבילי לא כי הוא צריך לשנות משהו… מהר מאוד הגענו לטיפול ואחרי מפגש שני הוא כבר לגמרי היה בתוך זה והבין הכל
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 09:13
הוא לא מחליט עלייך...אפילו שהוא בעלך הוא לא מחליט אם תישארי נשואה או לא. הוא לא מחליט אם תלכי לטיפול או לא. ממליצה לך ללכת לטיפול לבד. פאדיחה? הוא חי בשביל אחרים או בשביל עצמו והבית שלו? וגם למה פאדיחה.. מי צריך לדעת? איזה תגובה של ילד שלא הפך לגבר.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 09:17
תגידי לו בלי טיפול זוגי אני לא ממשיכה מה פדיחות בזה איזה שטויות למה מי יודע שאתם שם את הוא והמטפל? איזה ילדותי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 10:22
כמו סיוון תלכי את קודם ולאט לאט תנסי לגרור וכמובן להציב לו עובדה או שאתה בא איתי או שאני לא פה הוא לא יכול להחליט אם כל כך אכפת לו יעשה מאמץ ואם לא עושה אז כנראה שלא אכפת לו