מישהי שעשתה קורס עזרה ראשונה לתינוקות-
מתי עושים? לפני/אחרי לידה? ודרך מי?
תודה לכולן 🩷
💬4 תגובות
תגובות (4)
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 07:31
מאיפה את?
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 07:33
אני עשיתי אחרי דרך קופת חולים
טיפת חלב רשמו אותי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 09:22
עשינו דרך מדא
לא חושבת שיש מה לעשות לפני הלידה... יש מספיק על הראש ולא תזכרי כלום וגם ככה תינוק לא אוכל מוצקים. תקראי על חוקי בטיחות מה עושים עם ניובורן וזהו. אחרי זה תעשי קורס החייאה
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 17:38
דרך קופת החולים זה היה נציג מדא שמעביר את הקורס
ומסכימה שעדיף אחרי