תביעה לביטוח לאומי לילד עם קשיי תקשורת - מה צריך להגיש?

אני רוצה להגיש תביעה לביטוח לאומי על הבן שלי מישהי יודעת מה אני צריכה להגיש והאם באמת מאשרים? הבן שלי התקבל שנה הבאה לגן שפתי והוא מטופל בכללי תקשורת ריפוי בעיסוק ועוד כמה טיפולים למיניהם
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 07:17
אפשר לשאול בן כמה הילד שלך כי גם אני צריכה להכניס את הילד שלי לגן שפתי תקשרותי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 07:17
5
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 07:51
אם הילד בגן שפתי בוודאות מגיע לך אני גם מקבלת על הבן שלי.

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

חתימה טובה נשים יקרות🩷 נשואה 13 שנים עם 2 ילדים, שומרים נידה כמובן. בעלי תפס אותי לשיחה לגבי המיניות שלנו.. שהוא רוצה קצת יותר ומעבר לכך שולח לי בואטסאפ כל מיני סרטונים של יועצות מיניות וכו׳… רומז לי… בשיחה שלשום אמר לי שהוא רוצה שאני אזום, שאני אזרום יותר, שהסקס יהיה מגוון יותר, שאקנה בגדים יפים עבורו אבל מה שעצר אותי זה שהוא שלח לי סרטון בואטסאפ של יועצת שאומרת ואני מצטטת ״בעלך שלח אותי להגיד לך שלפעמים הוא רק רוצה לקבל, ומה שהוא רוצה שתרדי לו ושהוא יכול להתמסר ולהרפות בלי צורך להחזיר״ ואז אמר לי בבית (סליחה על התיאור) שהוא רוצה שבספונטניות בלי הודעה מוקדמת אזרוק אותו למיטה/ספה וארד לו… אקט חד צדדי בלי המשך (אין לי בעיה עם זה!!!) ולמה נתקעתי על זה מנסה להבין עם עצמי איך אני יכולה בספונטניות לרדת לו כשהוא לא יכול לגמור בחוץ הרי…. אני מדמיינת עם עצמי סיטואציה שאני עושה את מה שהוא ביקש… ואז ברגע שהוא עומד לגמור אני צריכה לתת לו להכנס אליי שאני יבשה ולא מגורה… אשכרה בשביל להיות כלי לפורקן או שיש דרך שאני כן יכולה לענג אותו כמו שהוא רוצה בלי שיחדור אלי בסוף שאני לא מודעת אליה….
💬32 תגובות