תינוק בן 4 חודשים בוכה ללא הפסקה ובאי שקט - מה עושים?

בוקר טוב בנות רוצה להתייעץ תינוק בן 4 חודשיים ,לאחרונה מרגישה שהוא באי שקט ,בוכה בלי הפסקה הוא אוכל אבל לא כמו מלפני ,אני עם ילד בן 4 ובהיריון שבוע 7+2 , לפני יומיים היה לו חום הבאתי לו כמובן תרופה ועבר לו ,אני מרגישה שאני קורסת ,התינוקי בוכה בידיים ,בטיולים כמובן שהיום אקח אותו לרופא בערב ,אני לא מפסיקה לבכות כי אני לא יודעת איך לעזור לו זהו פרקתי …
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 05:42
יש לו יציאות כמו שצריך? אולי יש לו עצירות וכואבת לו הבטן?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 05:43
אולי גם שיניים... אם הוא בוכה בלי הפסקה זה לא סתם, משהו מציק לו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 06:26
מוזיקה זה החיים הוא עושה יציאות פעמיים ביום
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 07:11
אולי שיניים

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

אוקיי בנות זה יהיה מוזר ולא קשור להריון אבל יש פה הרבה נשים דתיות ואני מניחה שזה יהיה שיח מעניין. האיסור לאכול בשר וחלב יחד מגיע מהציווי ״לא תבשל גדי בחלב אימו״. את זה כולנו יודעות. אבלללל למה ואיך הגיעו לפרשנות שקובעת שאסור לאכול בשר וחלב יחד? נראה לי כוונת המשורר התפספסה ביג טיים. אני מבינה מהמשפט הזה דבר אחר לגמרי שבכלל קשור למוסר. משהו בסגנון של הרצחת וגם ירשת. אם לקחת מהאמא את הגדי כדי לאכול אותו - אל תגדיל ותהיה חמדן וחסר מוסר לרמת הבישול בחלב שהאמא מייצרת עבור אותו תינוק שנלקח ממנה. מבינות? ואני לא אומרת את זה בתור צמחונית או משהו כזה פשוט ככה תמיד הבנתי את הציווי הזה ולא ברור לי איך אחרים הבינו אחרת. לדעתי כל מה שאנחנו עושים היום- מגדלים צאן במיוחד לשחיטה, מרביעים פרות כדי לקיים משק חלב וגבינות וכו׳ וכו׳- זה בדיוק האיסור!! להרוג שושלת שלמה. לדעתי הלא מלומדת, הכוונה הייתה לקחת מהטבע ולשמור על כבודו. לקחת ילד? אל תבוז לאמא שהביאה אותו ותבשל אותו בחלב שלה. ולא אל תאכל גבנ״צ בהמבורגר שלך…
💬22 תגובות👍7 לייקים