משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 05:36
בוקר טוב בנות
רוצה להתייעץ תינוק בן 4 חודשיים ,לאחרונה מרגישה שהוא באי שקט ,בוכה בלי הפסקה הוא אוכל אבל לא כמו מלפני ,אני עם ילד בן 4 ובהיריון שבוע 7+2 , לפני יומיים היה לו חום הבאתי לו כמובן תרופה ועבר לו ,אני מרגישה שאני קורסת ,התינוקי בוכה בידיים ,בטיולים כמובן שהיום אקח אותו לרופא בערב ,אני לא מפסיקה לבכות כי אני לא יודעת איך לעזור לו זהו פרקתי …
💬4 תגובות