פחד מלידה אחרי ניתוח קיסרי חירום - איך מתמודדות?

כבר מאוד מתוסכלת באלי למות מהמחשבה של איך תהיה הלידה שבוע 32הריון ראשון עברתי קיסירי חירום הילדה בת שנה וחצי מפחדת מאוד לא באלי שוב לעבור ניתוח
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 00:45
מומלץ לעשות עיבוד לידה !
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 02:11
תחשבי טוב ויהיה טוב תדמייני לידה מושלמת כמו שאת רוצה!!! ממש כל התהליך ובלי המילה למ*ות* בהצלחה ושיהיה בשעה טובה 💝☺️