כאבי גב נוראיים אחרי לידה - האם זה נורמלי?

זה הגיוני הכאבי גב הנוראיים אחרי הלידה ??? מה זה הדבר הזה אני לא יכולה להרים את התינוקת שלי בחיים לא סבלתי ככה
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 23:44
אם לקחת אפידורל אולי בגלל זה גם לי ככה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 05:31
בעיקרון הכל אפשרי אחרי לידה גם אם לא לקחת אפידורל. הגוף שלך ממש עשה מאמצים להביא ילד לעולם כל הגוף שלך בזמן הלידה סוג של מתפרק העצמות זזות והכל משתנה כדי שיצא החוצה... אז יכול להיות ... לוקח לגוף האישה 48 חודשים עד שהכל חוזר לקדמותו והגוף כמו שהיה לפני הלידה.. אבל מאמינה שזה יעבור לך בזמן הקרוב