תינוקת שנרדמת רק בשעת לידתה - האם זה תופעה נפוצה?

יש לי שאלה אם התינוקת שלי נולדה ב1:40 בלילה מאז שהיא נולדה היא נרדמת רק בשעה הזאת לא משנה מה אני ניסיתי לעשות מקלחת מוקדמת אוכל אחרי מקלחת באמת הכל ואין כלום לא עובד היא נרדמת רק ב1-2 בלילה גם אצלכם זה ככה?
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 23:14
לילדים אין תחושת זמן והרבה פעמים השעון שלהם הפוך. ערים בלילה ישנים ביום. זה מתחיל להסתדר בארבעה חודשים, אז כבר יש להם מספיק מהורמון השינה. ואז אפשר להתחיל לסדר את זה עם חשיפה לאור שמש ביום וכאלה.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 23:46
ככה זה היה לי בהתחלה ועכשיו הוא בן חודש וקצת ואני עושה לו סדר וזה ממש עובד בלילה הוא הולך לישון ב8-9 יודע שזה לילה הוא קם לאכול אם עיינים עצומות והכל וביום ישר אני מדליקה אורות והוא ער מלא אבל לפחות בלילה הוא ישן