משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 22:58
ביקשתי מבעלי שישן היום ליד הבן שנה שלנו , אני חודש שמיני וכבר נגמרתי להתעורר באמצע הלילה הוא פשוט אמר לי לא אני צריך לישון לקח שמיכה ובא לצאת מהחדר ואז חטפתי עצבים אמרתי לו שיזהר אם יוצא עצרתי אותו ואמרתי לו שאני ישנה שם בסלון ולקחתי את הכרית שלי והלכתי לסלון והוא פשוט נתן לי ללכת ועד עכשיו לא הגיע להגיד לי כלום😭בעל זבל למה מתחשב מה ביקשתתתתיי כבר😭😭😭😭 גם ככה אני עם הילד כל היום מה אכפת לך לתת לי לילה עם שינה טובה מידי פעם !!!! פשוט נהיה זבל אליי באמת לא יודעת אני מרגישה ששונאת אותוווווו כבררר
💬6 תגובות