פתיחה 2.5 ומחיקה 70 – איך הגעתן בסוף לחדר לידה?

בנות שהסתובבו עם פתיחה של 2.5 ומחיקה 70 בערך .. איך הגעתן בסוף לחדר לידה עם כמה פתיחה ומחיקה ? אני כבר מעל שבוע ככה לא בדקתי מאז אבל ממה שידוע לי
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 22:30
הייתי מחודש שביעי במצב הזה הגעתי לחדר לידה ירידת מים והייתה לי לידה של 12 שעות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 01:10
הסת6בבתי שבוע עם פתיחה 2.5 מחיקה 90 ובסוף הגעתי עם פתיחה 3.5 לידה2