איך להיפטר מבטן רופפת אחרי לידה קיסרית?

היי. לידה ראשונה קיסרי. עברה כמעט שנה ועדיין הבטן הרופפת הזאת לא נעלמת. אני מתאמנת פעמיים בשבוע והתחלתי תפריט ירדתי כבר 8 קילו ב3 חודשים האחרונים והבטן נשארה אותו לא זזה מילימטר. איך נפטרים מהבטן הזאתתתת אני מתוסכלת
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 22:09
זה בדר''כ נשאר ולא יורד אני כבר עשיתי 3 קייסרי וכמה שניסיתי להוריד לא יורד,