בקשתי מחמותי להזכיר לי להזמין פרחים - האם לא הייתי רגישה?

שאלה, חמותי ביקשה ממני שאעזור לה להזמין עבור אמא שלי פרחים ליום הולדת שבעוד כמה ימים. אמרתי לה שבטח ואני ממש עמוסה השבוע אז שאלתי אותה אם היא תוכל להזכיר לי בבוקר ביום הולדת ונעשה את ההזמנה של הפרחים. בעלי אמר לי שהתנהגתי ממש לא בסדר ולא רגיש אליה , שאיך היא רוצה לקנות משהו לאמא שלי ולשמח אותה ואני אומרת לה להזכיר לי … שאני לא רגישה .. ממש רבנו על זה .. ואני באמת לא מבינה מה הוא רוצה מה אתן חושבות?
💬9 תגובות

תגובות (9)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 20:29
אני באמת שואלת, יצאתי לא בסדר שביקשתי ממנה להזכיר לי?? שנעשה הזמנה ? זה עוד כמה ימים ויודעת שיש לי ימים עמוסים ואל רוצה לשכוח.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 20:29
וואלה אני יכולה להבין מאיפה הוא אמר את זה אבל הכל טוב לא עשית משהו לא בסדר
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 20:29
יצאת בסדר גמור
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 20:31
הוא התכוון שהיית צריכה להראות לה שאת מעריכה את זה ובסוף זה יכול להתפרש לה אולי קצת מזלזל ש״ניפנפת״ אותה ואמרת לה גם להזכיר לך אבל כמו שאמרתי אני בטוחה שזאת לא הייתה הכוונה שלך וכנראה שהוא רגיש לאמא שלו פשוט או חושב שהיא רגישה בעיניי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 20:32
קודם כל כתבתי לה שהיא מקסימה שחשבה עליה ושבטח אעזור לה . ואח״כ כתבתי לה אם תוכל להזכיר לי בבוקר של אותו היום?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 20:33
ועדיין הוא חושב שזה שאמרתי שהיא תזכיר לי בכלל את הצמד מילים האלה אני חסרת רגישות כי זה משימה שלי וזה אחראיות שלי שישמחו את אמא שלי …. ואני אמרתי לו שמזאת אומרת? אם מישהו רוצה לשמח את אמא שלי למה זה אחריות שלי??? ועל זה רבנו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 20:39
לדעתי אני לא חושבת שהיה משו לא בסדר בתגובה.. לא יכלת באותו רגע אז קבעת איתה לזמן אחר לעשות את זה.. זה לא שדיברת בצורה לא יפה או התעצבנת או לא משנה מה. אמרת בצורה יפה ומכובדת כרגע אני לא יכולה אבל מחר אני ישמח לעזור...
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 20:40
זה ממש לא אחריות שלך מה שמישו אחר רוצה לעשות או עושה. לטוב ולרע...

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות