שבוע 9 ומאז שנכנסנו להריון לא שכבנו כי אני מפחדת מזה ושלא נדבר על זה שאין לי חשק בכלל ניסינו היום וממש שרף לי, הגיוני? מה עושים?
💬3 תגובות
תגובות (3)
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 21:30
ממש הגיוני. הבן זוג שלי יודע שזה ממש תלוי בי, תחושות ופחדים.
עם הבן שלי לא שכבנו כל השליש הראשון.
עכשיו זה ממש משתנה משבוע לשבוע.
העיקר שיהיה שיח לדעתי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 02:00
כן גם אני לא שכבתי הרבה בהריון, כי חוסר חשק ופחד של הבעל מפגיעה בעובר
הכול בסדר מתי שתרגישי שזה נכון תעשו את זה
בד״כ בטרימסטר השני יש יותר חשק
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 05:33
הכל הגיוני ..אבל אם שרף לך אולי מתחיל לך פיטריה .זה כן תשאלי את הרופא