תסמינים ראשונים להריון - איך הרגשתן בשבועות הראשונים?

בנות שזה לא הריון ראשון מה התופעות לוואי הראשונות שהרגשתן? אני מפחדת לבדוק וממה שאני זוכרת אצלי זה מלא פיפי על ההתחלה והכתמות. אם חישבתי נכון אני שבוע 2-3 (אני תמיד מגלה ישר) יש לי גם טעם של ברזל בפה וקצת כואב בציצי אמאלההה הילדה עוד לא בת שנה
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 19:56
מזל טוב חיימי חחחחחח
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 20:11
אם זה מנחם אותך, הילדה עוד לא בת 5 חודשים ואני בהריון שלישי 😖
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 00:15
ואם זה מנחם אותך גם התינוק שלי כמעטטט בן 5 חודשים ואני בהריון שני שבוע 9
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 00:15
לגבי התופעות כלום ככה גם בהריון הראשון אני מרגישה סימנים של מחזור