משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 19:30
בנות שזה לא הריון ראשון
מה התופעות לוואי הראשונות שהרגשתן?
אני מפחדת לבדוק וממה שאני זוכרת אצלי זה מלא פיפי על ההתחלה והכתמות.
אם חישבתי נכון אני שבוע 2-3 (אני תמיד מגלה ישר)
יש לי גם טעם של ברזל בפה וקצת כואב בציצי
אמאלההה הילדה עוד לא בת שנה
💬4 תגובות