משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 19:06
הבת שלי מילדה מלאך נהייתה ילדה ממש רעה , לא בקטע של שובבות בקטע של רוע לעשות רע ולהינות מזה זה ממש מפריע לי אני מסבירה לה כל פעם שזה לא נעים לי כואב לי היא התחילה להרביץ לכולם גם בגן גם בבית ומסתכלת לך בפנים ולא מתבאסת אפילו שלאחר כןאב זה כבר חודש ככה אני כהר סובלת … וכולם סובלים ממנה גם בגן (עד לפני חודש לא הייתה מרביצה ואפילו לא מחזירה אם עושים לה משהו בגן- ולא קרה שום שינוי) בת שנתיים ו5 חודשים
💬7 תגובות👍1 לייקים