חברה שאומרת 'תסתכלי על מה שיש לך' - טובה או קנאה?

יש לי חברה שאני פורקת לה המון על הקשיים שלי וכל פעם היא אומרת לי תסתכלי על מה שיש לך "תראי לך יש דירה " וכל פעם היא אומרת לי את זה עכשיו היא עדיין לא קנתה דירה ואני יודעת שהיא רוצה אבל זה מרגיז אותי שסתם אני פורקת את מה שעל ליבי והיא כל פעם תוקעת לי "שהנה יש לי דירה " או " שלפחות יש לי דירה" זה מרגיז שהיא באה ואומרת לי דברים שקשים לה אני לא תוקעת לה שהנה היא נכנסה להריון מהר טבעי ולי לקח חמש שנים להיכנס להריון וכל ההריונות שלי טיפולים השאלה שלי האם נראה לכם שהיא באה להגיד תסתכלי על הדברים הטובים שלך (באה לטובה) או שזה נובע מקנאה א
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 18:14
כן .. מכירה את זה.. זה כמו שבעלי לא רצה עוד ילדים ב10 שנים האחרונות וזה דיכא אותי ואחרות באו ואמרו לי תיראי יש לך 3 ילדים בריאים... תשמחי בזה... 😞 אני פחות אוהבת את ה"שיטה" הזו לעודד... זה לא מעודד שיש אנשים במצב גרוע ממני.. זה מתסכל שלא מבינים את הכעס)הכאב שלי... רק מנפנפים לי תיראי יש יותר גרוע... לא שזה מעניין אותי באותו רגע
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 18:58
יש מצב שזה פשוט חלום שלה לקנות דירה לכן היא חושבת שאם היה לה את זה היא היתה מאושרת ומסודרת ולא מבינה מה יכול להיות לך לא טוב…
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 19:06
מסכימה עם אני
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 19:23
היא באה בטוב רוצה להראות לך שיש לך איזשהי יציבות..