משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 18:10
יש לי חברה שאני פורקת לה המון על הקשיים שלי וכל פעם היא אומרת לי תסתכלי על מה שיש לך "תראי לך יש דירה " וכל פעם היא אומרת לי את זה עכשיו היא עדיין לא קנתה דירה ואני יודעת שהיא רוצה אבל זה מרגיז אותי שסתם אני פורקת את מה שעל ליבי והיא כל פעם תוקעת לי "שהנה יש לי דירה " או " שלפחות יש לי דירה"
זה מרגיז שהיא באה ואומרת לי דברים שקשים לה אני לא תוקעת לה שהנה היא נכנסה להריון מהר טבעי ולי לקח חמש שנים להיכנס להריון וכל ההריונות שלי טיפולים
השאלה שלי האם נראה לכם שהיא באה להגיד תסתכלי על הדברים הטובים שלך (באה לטובה) או שזה נובע מקנאה
א
💬4 תגובות