באיזה שבוע הודעתם בעבודה שאתם בהריון?

באיזה שבוע הודעתם בעבודה שאתם בהריון
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 18:00
20
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 18:57
למנהל אחד שבוע 6+ כי אני עובדת שם בסיטי וזה ההנחיות לדווח ישר על הריון ולמנהלת השנייה שהייתה לי על תפקיד אחר שבוע 8 כי ממש סבלתי ולא הצלחתי לעבוד בחלק מהמחלקות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 19:02
15