האם מותר לעשות עקירת שן וטיפולי שיניים בהריון תאומים?

היי בנות , הריון של תאומים שבוע 17 אתן יודעות אם מותר לעשות עקירה וטיפולי שיניים ?
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 17:48
כן מותר
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 18:24
אני החלטתי לבטל עקירה של שיני בינה. אני סייעת של רופא שיניים. ביטלתי כי גם זה לא היה ממש דחוף ולא היו כאבים וגם מהחשש לסיבוך או דלקת לאחר עקירה שיצריך טיפול אנטיביוטיקה. לשיקולך ממליצה לך להתייעץ עם הרופא לפני לגבי דחיפות הטיפול והייתרונות כרגע או אם ניתן לדחות.