מה עושים כשמישהו לא מרפה מהתינוק שרוצה לחזור אליך?
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 15:13
איך אתן מגיבות כשהתינוק/ת שלך נמצאים בידיים של מישהו,
כאילו מישהו או מישהי מחזיקה את התינוק
ואז הוא רוצה לבוא אליך, מושיט אליך ידיים
ומי שמחזיקה אותו לא נותנת לו לבוא אליך?
איך את מגיבה?
💬5 תגובות
תגובות (5)
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 15:26
מתעצבנת כנראה.
ומבקשת אלי את הילד
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 15:26
לוקחת אותו
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 16:18
ברור שלוקחת.
רק התינוק מעניין ברגעים כאלה. שיעלבו עד מחר.
אני גם לא נותנת פשוט לקחת אותו. שואלת אותו אם רוצה ואם לא מראה עניין לא מעבירה אותו לאף אחד. כן, גם בגיל חצי שנה. הוא לא צעצוע ולא נועד לספק אף אחד
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 16:39
לוקחת.
אין דבר כזה לא רוצה להביא
זה לא מעניין מה הם רוצים
הילד שלי רוצה לבוא אלי הוא יבוא אלי גם אם זה פוגע במי שמחזיק אותו
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 16:58
אמאלה הייתי מתחרפנת ממנה חח
לא הבנתי מישהי עשתה לך את זה?
זה למשל משהו שמתאים לחמותי לעשות אבל מזל שאני פתוחה איתה ומרגישה בנוח להגיד תביאי תביאי תילד מה את רצינית חח
ולא בקטע רע, פשוט יש קטע לאנשים לחנך