מתי מתחילים להרגיש הקלה עם תינוק ולחזור לעצמך?

מתי התחלתן להרגיש הקלה וממש להנות עם התינוק שלכן בהרגשה ש"חזרתי לעצמי" טיפה? תוהה מה יותר קשה..ההתחלה..החצי שנה..שנה?
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 15:20
שלי כרגע בת חודש ואני פשוט נהנית לצאת איתה... אין לחזור לעצמי בסוף הבאצי ילדה לעולם שצריך לדאוג לה היא בעגלה ואם היא צריכה אותי היא ראשונה לקבל את מה שהיא צריכה.... וכרגע שמבינים את זה, הרבה יותר קל ולגדל מאשר לחכות שהיא תגדל כי שום גיל לא באמת קל....
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 15:37
ברגע שפיזית החלמתי מהלידה וכשעברתי את הברית שממש חששתי ממנו. אהל מסכימה ממש עם מה שאנונימית 💓כתבה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 16:44
מהחוויה שלי משבוע לשבוע זה נעשה יותר כיף מרגע שהם מתחילים להגיב לך בחיוכים ובמיוחד שמתחילים לזוז - להתהפך, לנסות להתקדם .. הבת שלי בת חמישה חודשים וזה מדהים באמת כיף לי איתה זה ממש בן אדם עם רצונות ואופי 🤣 לא יודעת באיזה הקשר את מדברת על לחזור לעצמך אבל אני מרגישה שעכשיו מתחילה לחזור להיות יותר אני ופחות ״אחרי לידה״
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 16:59
חודשיים ואז שוב נהיה קשה ואז בגיל חצי שנה ואז בגיל 9 חודשים חחח