שבוע 21 להריון: לא מרגישה את התנועות של העובר - האם זה נורמלי?
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 12:56
הריון ראשון שלי 😊 אני בשבוע 21+5 עד אתמול הרגשתי את העוברית שלי והיום נראה לי שבכלל לא.. קרה למישהי?
💬1 תגובות
תגובות (1)
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 13:59
קרה לי בימים שהייתי ממש עסוקה ופשוט לא שמתי לב.
תנסי לשתות משהו קר/ לאכול מתוק/ לשכב על שמאל
ובכללי אצלי היא יותר פעילה בערב אז זה גם נקודה חשובה תנסי להזכר באיזה שעות בדרך כלל הרגשת יותר