שבוע 21 להריון: לא מרגישה את התנועות של העובר - האם זה נורמלי?

הריון ראשון שלי 😊 אני בשבוע 21+5 עד אתמול הרגשתי את העוברית שלי והיום נראה לי שבכלל לא.. קרה למישהי?
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 13:59
קרה לי בימים שהייתי ממש עסוקה ופשוט לא שמתי לב. תנסי לשתות משהו קר/ לאכול מתוק/ לשכב על שמאל ובכללי אצלי היא יותר פעילה בערב אז זה גם נקודה חשובה תנסי להזכר באיזה שעות בדרך כלל הרגשת יותר