משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 12:56
התינוקת שלי בת שנה וארבעה בלי מעון, ואני איתה, אני לא יודעת אם השעות שינה שלה סבבה כי מרגיש לי שלא, אבל מתד שני זה ממש נח לי ככה , היא קמה בסביבות 11 היא יכולה לקום גם לפני אבל לאכול ולחזור לישון גג אחרי שעה-שעה וחצי, ואז ישנה ב15:00-16:00 ואז הולכת לישון בסביבות 22:00-22:30, אנחנו זוג עם ילדה ובדכ אנחנו יוצאים קצת שבעלי חוזר מהעבודה בסביבות 19:00 אז ככה שזה מסתדר לי שהיא לא ישנה בשעות המוקדמות האלה, אבל זה קריטי להתפתחות שלה??
💬4 תגובות