שעות שינה לתינוקת בת שנה – האם הלו"ז המאוחר משפיע על ההתפתחות?

התינוקת שלי בת שנה וארבעה בלי מעון, ואני איתה, אני לא יודעת אם השעות שינה שלה סבבה כי מרגיש לי שלא, אבל מתד שני זה ממש נח לי ככה , היא קמה בסביבות 11 היא יכולה לקום גם לפני אבל לאכול ולחזור לישון גג אחרי שעה-שעה וחצי, ואז ישנה ב15:00-16:00 ואז הולכת לישון בסביבות 22:00-22:30, אנחנו זוג עם ילדה ובדכ אנחנו יוצאים קצת שבעלי חוזר מהעבודה בסביבות 19:00 אז ככה שזה מסתדר לי שהיא לא ישנה בשעות המוקדמות האלה, אבל זה קריטי להתפתחות שלה??
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 12:57
אני חושבת שזה ממש בסדר, היא ישנה מספיק שעות , פשוט בשעות אחרות ....
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 13:08
השעות שהיא ישנה מעולה.. הזמנים זה אך ורק שלך ומה שאת מחליטה ❤️
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 13:26
תודה לכן(:
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 13:54
גם אני הייתי ככה כשהקטנים היו איתי בבית

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך