פער התפתחותי בתקשורת אצל תינוק בן שנה – איך מתקדמים?

היי לכולן ❤️ הילד שלי בן שנה, לפני כמה חודשים הרופאת ילדים שלנו הפנתה אותנו להתפתחות הילד בעקבות כך שהוא מקשית את הגב שלו המון. באבחון בפיזיותרפיה הוא יצא בסד, מבחינה מוטורית הוא כבר הולך עם תמיכה, ונעמד עם תמיכה, בנתיים פה ההתפתחות תקינה, אבל כשהגעתי לריפוי בעיסוק ולקלינאית תקשורת, התגלה שיש פער של בערך חצי שני בתקשורת. לא הייתי מופתעת, הייתי מודאגת עוד לפני למרות שהוא הילד הראשון שלי. במשפחה של בעלי יש גם דיי הרבה אוטיזם אז בכלל זו דאגה ישנה שהולכת איתי עוד לפני שנכנסתי להריון. ידעתי שזה יכול לבוא, אבל זה עדיין בוקס בבטן. קיוויתי שאולי אני טועה.. אף אחד כמובן עוד לא נתן אבחון מדויק, אבל מה שכן הפער הוא גדול ומאוד מדאיג. אני רוצה לעזור לו ולטפל כמה שיותר מוקדם! בסוף אם יש משהו גורף ששמעתי מכולם זה כמה חשוב להתחיל טיפול כמה שיותר מוקדם.. אז כרגע אני ממש מנסה לאסוף כמה שיותר מידע על הנושא- אם עברתן משהו דומה עם הילדים, אם אתן מכירות אנשים מקצוע אמינים באיזור המרכז והשרון, אם יש לכן עצה טובה למבוטחת מכבי שמיואשת מהמריחה של ׳ חכי שיקבעו לך תור׳ או כל עצה בעולם שיכולה לעזור אפילו ברמה של קבוצות בפייסבוק שמתעסקות בנושא אני ממש אשמח לקרוא על מה שתכתבו❤️ תודה רבה מראש❤️
💬1 תגובות👍1 לייקים

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 16:55
יאו בנים הם סתומים מלידה חחחחחחחח הכל טוב אחותי לא כל ילד שעוד לא מדבר בגיל הזה זה אוטיזם