כאבים בתפרים חצי שנה אחרי לידה - מה עושים?

חצי שנה אחרי לידה עם תפרים דרגה 2 ועדיין יש לי כאבים בתפרים בקיום יחסים קרה למישהי? המלצות מה לעשות?
💬9 תגובות

תגובות (9)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 10:29
אין לי המלצה בשבילך אבל סתם שאלה איך אתם יודעות מה הדרגה של התפרים? 2 לידות עם תפרים ואף פעם לא שמתי לב שציינו דרגה לתפרים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 10:31
שמן ולעסות את האזור של התפרים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 10:54
פיזיותרפיה לרצפת אגן
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 11:26
אני שנתיים כמעט אחרי לידה ראשונה ועדיין מרגישה כאב/אי נעימות באזור התפרים , הרופאת נשים אומרת שהרבה נשים מתלוננות על זה לצערי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 12:36
לכי לפיזיותרפיסטית של רצפת אגן בהקדם 🙏🏽

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות