מלונית בחיפה לאחר לידה: כרמל או בני ציון – איפה כדאי?

ילדתי ברמבם הייתה חוויה 10/10 עכשיו אני לא רוצה להיות עם עוד בנות בחדר רוצה לבד . אחרי מספר טלפונים אין מלונית ברמבם יש רק בבית חולים כרמל ובני ציון . ראיתי ביקורות סבבה אבל אשמח ככה באמת לדעת איפה אתן ממליצות מבחינת ניקיון יחס של צוות תינוקיה וכו.. אז תודה לעונות 🙏
💬6 תגובות

תגובות (6)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 10:09
את יכולה גם ללדת ברמבם ואז לעבור למלונית של כרמל
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 10:20
בכרמל אם יש מקום פנוי את יכולה לקבל חדר לבד גם בלי מלונית. יש שם שני חדרים בודדים, בלידה הקודמת שלי הייתי לבד והיה מושלם! בכל מקרה את יכולה ללדת בכל מקום ואחרי זה לעבור למלונית שלהם, המלונית לא מחליפה את האשפוז.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 11:59
כרמל מושלם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 11:59
והמלונית כרמל אואווו אבל גם הבית חולים כרמל פצצה האוכל והאחיות