משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 10:01
ילדתי ברמבם הייתה חוויה 10/10
עכשיו אני לא רוצה להיות עם עוד בנות בחדר רוצה לבד .
אחרי מספר טלפונים אין מלונית ברמבם
יש רק בבית חולים כרמל ובני ציון .
ראיתי ביקורות סבבה אבל אשמח ככה באמת לדעת איפה אתן ממליצות מבחינת ניקיון יחס של צוות תינוקיה וכו..
אז תודה לעונות 🙏
💬6 תגובות