על מה בני השנתיים שלכם עשו טנטרום היום?

בואו נצחק ונתמרמר ביחד 🫠 על מה בני השנתיים שלכם עשו טנטרום היום? אני אתחיל - היא רוצה טוסט אבל שלא יהיה בלחם/פיתה/חלה/לחמנייה או כל בצק אחר … מה שנקרא לא הבינה את הקונספט של הטוסט. וכמובן שכשניסיתי להסביר נשכבה על הרצפה וצרחה שבאלה טוסט בלי לחם 🤦🏼‍♀️
💬9 תגובות😊1 שמחה

תגובות (9)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 09:57
היא רוצה שארים אותה וכשאני מרימה היא צורחת ורוצה לרדת וכשמורידה היא צורחת יותר חזק שארים אותה... לא מבינה מה היא רוצה ממני🤣
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 10:25
בן 3.5, התעורר ב1:38 בלילה, ירד למטה, גרר שרפרף והדליק את האור במטבח ובסלון. ירדתי מהרעש והוא עומד מולי ובוכה שהוא מדליק את האור כי הוא רוצה לשחק והוא אוהב לשחק 🤦🏻‍♀️😂 מיותר לציין שהחזקתי את עצמי לא לצחוק? חיבקתי אותו וליוויתי אותו בחזרה למיטה חחחח
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 10:30
הוא רוצה גלידה אבל שאחמם לו אותה בתנור😵

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות