ביקורות על ד״ר יגאל וקסמן מכבי לשקיפות עורפית - כדאי ללכת?

היי בנות, יש לי ביום רביעי הקרוב תור לשקיפות עורפית אצל ד״ר יגאל וקסמן ממכבי. נכנסתי לקרוא עכשיו ביקורות וקראתי המון תגובות לא טובות עליו התקשרתי למכבי ואין שום תור אחר בחודש הקרוב בשום אזור בארץ מישהי שהייתה אצלו ויכולה לחוות דעה? ללכת בכל זאת?
💬0 תגובות

תגובות (0)

אין תגובות עדיין

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך