שבוע 37 בהריון ועייפות קיצונית - איך ממשיכים לעבוד?

שבוע 37+4 עייפהההה איך ממשיכים לעבוד לקחת חופש מעכשיו מהעבודה אני לא רוצה שיימרח להרבה זמן, את הילד הראשון ילדתי בשבוע 40+😵‍💫😵‍💫
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 07:35
תחזיקי עד אמצע 38 ותצאי אני גם יולדת בסוף בדרך כלל מתכננת לצאת לחופש משבוע 39 כי ברור לי שאני לא אלד ב37