בעלי לא עובד 4 חודשים לפני הלידה - אני חושבת רק על עצמי?

בלעי לא עובד מהמלחמה האחרונה. היו תכנונים וכו שהשתבשו, והוא החליט להחליף כיוון בכללי בעבודה שלו. מלא מקרים שלא עבדו וכו', ועכשיו הוא חשב לחזור לעבודה הקודמת, אני מציינת שאני אמורה ללדת בעוד פחות מחודשיים בע"ה, ואני מאוד לחוצה, אין לנו איך לסיים את החודש, ולהתחיל את החודש הבא - וכל מה שהוא מוצא לעשות זה ללכת לכנס משלוחנים. הוא בכלל לא משלוחן במקצועו. רק משוטט בלי סוף. ועכשיו אמרתי לו שזה לא יכול להמשיך ככה, הןא מפרנס יחיד, ואין לנו איך לשרוד. והוא בשלו, וטוען שאני חושבת רק על עצמי. אני וויתרתי על דולה, וויתרתי על רוגע, הכלתי, ניסיתי להבין. ו4 חודשים זה כבר יותר מדי. ואני מנסה להבין.. אני באמת חושבת רק על עצמי..? מעניין אותי מה אתן חושבות.. כי אני כבר לא רוצה לדבר איתו, חושבת שהוא לא אחראי. יש לנו 2 ילדים ב"ה, והוא פשוט לא מפעיל את המוח שלו. יש לנו כסף בצד עם מטרה מאוד ספציפית. ולא רוצה לגעת בו. ואני ממש מיואשת מהבן אדם. הוא תמיד תפקד, ופתאום 4 חודשים שלא. כלום. אין לי בו אמון יותר.
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 07:03
כייראה שהוא עובר משהו ולא מספר