מאיזה חודש כדאי להתחיל להשתמש בקרם לסימני מתיחה בהריון?

היי מאיזו חודש משתמשים בקרם /שמן לסימני מתיחה והאם יש משהו מומלץ דרך הבית מרקחת כללית
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 07:00
אני התחלתי בחודש חמישי , אבל כולם ממליצים מרביעי

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך